تعدادصفحه 8
در طول سالهاي اخير شاهد مناسبات تازه اي در بنيان سازمانها و بنگاه هاي اقتصادي هستيم كه تغيير و دگرگوني هاي نفس گير يكي از ويژگي هاي اصلي آن است . شرايط نوين جهاني محيطي را براي كسب و كارها پديدار ساخته است كه در آن عوامل اصلي چالش سازمانها را پديده هايي مانند جهاني شدن ، فناوري و تحولات فزاينده تشكيل مي دهد . در چالش با اين عوامل ساختار و مناسبات نويني در حال شكل گيري است كه از درهم كنش فناوريهاي اطلاعات و ارتباطات و رويكردهاي نوين مديريتي تكوين يافته است . اين مناسبات با اصطلاح اقتصاد مبتني بر دانش مورد اشاره قرار مي گيرد و در آن محصولات در قالب داده ها ، اطلااعات و دانش با واحد بايت سنجيده مي شود . هدف اين مقاله بررسي مسئله توسعه محصول جديد در ساختار اقتصادي مبتني بر دانش است
مبلغ واقعی 28,000 تومان 15% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 23,800 تومان
برچسب های مهم