بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

دانلود انواع پایان نامه ،تحقیق،مقاله و پروژه های دانشجویی و سورس کد های برنامه نویسی

شیمی

مهندسی کامپیوتر

اقتصاد

مکانیک

ادبیات فارسی

برق

خودرو

پزشکی و سلامت

زمین شناسی

تغذیه

کامپیوتر

فایل های آموزشی

مکانیک

تاسیسات

مدیریت و اصول سرپرستی

کسب درامد از اینترنت

الاهیات و معارف اسلامی

علوم اجتماعی

روانشناسی

مدیریت

حسابداری

اقتصاد

ریاضی

فیزیک

شیمی

زیست شناسی

تربیت بدنی

آمار

کشاورزی و منابع طبیعی

معماری

متالوژی

عمران

صنایع

تاسیسات

صنایع غذایی

شهر سازی

حقوق

تربیت بدنی و علوم ورزشی

پزشکی

حسابداری

صنایع

کشاورزی و منابع طبیعی

مهندسی شیمی

رشته عمران

زبان و ادبیات

فیزیک

سورس پروژه های برنامه نویسی

علوم تربیتی و روانشناسی

طرح های لایه باز فتوشاپ

برق

گزارش کارآموزی

اتوکد AutoCad

کارآفرینی

کامپیوتر

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از خرید و یا پشتیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2399
  • بازدید دیروز : 11061
  • بازدید کل : 3211513

بررسی و تطبیق وامق و عذراهای موجود قرن دهم تا سیزدهم از حیث داستان شخصیت ها زمان مکان عناصر زیبایی(فرمت word و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات110


بررسی و تطبیق وامق و عذراهای موجود قرن دهم تا سیزدهم از حیث داستان شخصیت ها  زمان مکان  عناصر زیبایی(فرمت word و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات110

1-1- مقدمه

غنا در لغت به معنای سرود و نغمه و آواز خوش است . و ادبیات غنایی مجموعه ای از آثار ادبی را در ادبیات ملل شامل می شود که محور اصلی آنها عشق و محبت و احساسات درونی است در ادبیات تمام ملل دنیا ادبیات غنایی ارزش و اعتبار ویژه ای دارد و بیشترین توجه ها معطوف این نوع ادبیات است.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصـل اول : کلیات پـژوهش 1

1-1. مقدمه 2

1-2. اهداف پژوهش 3

1-3. روش تحقیق 3

1-4. اهمیت و ضرورت پژوهش 3

1-5.پیشینه تحقیق 4

فصل دوم : مقدمـه 5

2-1. صفویه و اوضاع اجتماعی 6

2-2. اوضاع ادبی درزمان صفویه 8

2-3. قاجاریه و اوضاع اجتماعی 12

2-4. قاجاریه و اوضاع ادبی 14

2-5 .ادبیات غنایی 16

2-5-1. شعر غنایی 16

2-5-2. انواع شعر غنایی در ادب فارسی 17

2-5-2- انواع غنایی در ادب فارسی 17

2-5-3. انواع شعر غنایی در ادب اروپا 19

2-5-4. تحولات انواع شعر در ادب فارسی 19

2-6.گزارشی کوتاه از چند روایت موجود از وامق و عذرا 24

2-7 .شمه ای درباب سرایندگان سه مثنوی وامق و عذرا مورد بحث 29

2-7-1. درباره میرزا آقا خان کرمانی نویسنده وامق و عذرا 29

2-7-2. زندگی نامه ی حسینی شیرازی – سراینده مثنوی وامق و عذرا 31

2-7-3. زندگی نامه میرزا محمد صادق نامی صاحب منظومه وامق و عذرا 33

فصـل سـوم 35

3-1. معنای واژگان وامق و عذرا 36

3-2. خلاصه وامق و عذرا میرزا ابراهیم کرمانی 37

3-3. خلاصه وامق و عذرا از منظومه میرزا محمد صادق نامی 57

3-4. خلاصه مثنوی وامق و عذرا حسینی 64

3-5. در این بخش عناوین و بخش های مهم هر سه کتاب را مشاهده می کنیم 69

3-5-1. مثنوی حسینی 69

3-5-2. کتاب نامی 71

3-5-3. بخش های کتاب وامق و عذرا میرزا ابراهیم خان کرمانی 72

فصـل چهارم 78

4-1. چگونگی آشنایی و عاشق شدن وامق وعذرا در 3 کتاب مورد بحث 79

4-1-2. آشنایی وامق و عذرا در منظومه حسینی 79

4-1-3.آشنایی وامق وعذرا در منظومه محمد صادق نامی برگردان به نثر از رحمت الله جباری 80

4-2. مقایسه شخصیت ها در 3 کتاب وامق و عذرا 82

4-2-1. شخصیت های مشترک هر 3 کتاب 82

4-2-2. شخصیت های مشترک مثنوی حسینی و کتاب نامی 83

4-2-3. شخصیت های کتاب آقا میرزا ابراهیم خان کرمانی 85

4-2-4. شخصیت های کتاب مثنوی حسینی 88

4-2-5. شخصیت های کتاب محمدصادق نامی برگردان به نثر از رحمت اله جباری 89

4-3. بررسی عنصر مکان در سه وامق و عذرای مورد بحث 89

4-3-1. مکان های مشترک سه کتاب وامق و عذرا 90

4-3-2. مکان های مهم مثنوی حسینی 91

4-3-3. مکان های مهم کتاب وامق و عذرا میرزا ابراهیم خان کرمانی 92

4-4. زمان 93

4-5. عناصر زیبایی 95

4-6. نتیجه گیری 105

2-7. پیشنهاد ها و راه کارها 110


مبلغ واقعی 49,600 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 42,160 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

*****طراحی و پشتیبانی: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما