دانلود تحقیق در مورد سازمان و مدیریت -تعداد صفحات 14 ص-فرمت word ورد
سازمان یعنی چه؟
سازمان مجموعه هدفمندی که پیرو یک نظام است. دارای مرزها و حدودی است که آن را از محیط خود جدا می سازد. سازمان در محیط های مختلف کاربرد های متفاوتی دارد. بنگاه های اقتصادی، ارگان های دولتی، سازمان های ائتلافی و حتی یک خانواده را نیز می توان به عنوان یک سازمان نام برد.
یک سازمان، یک نهاد کسب و کار مستقل است که یک ماموریت خاص دارد و می تواند با نیت انتفاعی یا غیر انتفاعی تاسیس شده باشد. یک سازمان:
یک سازمان دارای ویژگی های زیر است:
مطالب ارائه شده در این مقاله:
سازمان یعنی چه؟ 3
تحصیلات، فناوری و پیشرفت در سازمانها 3
توسعه سازمانی = یادگیری 4
کنترل و تشویق در سازمان 6
مفهوم مدیریت 8
مفهوم مدیریت استراتژیک 11
اهمیت اطلاعات برای مدیریت 12
اصل تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها 13
منابع 14
مبلغ واقعی 37,400 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 33,660 تومان
برچسب های مهم