بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

دانلود انواع پایان نامه ،تحقیق،مقاله و پروژه های دانشجویی و سورس کد های برنامه نویسی

شیمی

مهندسی کامپیوتر

اقتصاد

مکانیک

ادبیات فارسی

برق

خودرو

پزشکی و سلامت

زمین شناسی

تغذیه

کامپیوتر

فایل های آموزشی

مکانیک

تاسیسات

مدیریت و اصول سرپرستی

کسب درامد از اینترنت

الاهیات و معارف اسلامی

علوم اجتماعی

روانشناسی

مدیریت

حسابداری

اقتصاد

ریاضی

فیزیک

شیمی

زیست شناسی

تربیت بدنی

آمار

کشاورزی و منابع طبیعی

معماری

متالوژی

عمران

صنایع

تاسیسات

صنایع غذایی

شهر سازی

حقوق

تربیت بدنی و علوم ورزشی

پزشکی

حسابداری

صنایع

کشاورزی و منابع طبیعی

مهندسی شیمی

رشته عمران

زبان و ادبیات

فیزیک

سورس پروژه های برنامه نویسی

علوم تربیتی و روانشناسی

طرح های لایه باز فتوشاپ

برق

گزارش کارآموزی

اتوکد AutoCad

کارآفرینی

کامپیوتر

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از خرید و یا پشتیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 987
  • بازدید دیروز : 1503
  • بازدید کل : 3220357

دانلود مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات 17


دانلود مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات 17

عنوان مقاله : بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن

قالب بندی: Word

تعداد صفحات 17

شرح مختصر : در پژوهش حاضر، رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن مورد مداقه قرار گرفت. در این پژوهش سوال اصلی، بدين گونه بيان مي گردد كه چه رابطه ای بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ لذا در اين خصوص ، تعداد 385 پرسشنامه به روش نمونه‌گیری تصادفی بين شاغلین و خانواده‌های آنان در یکی از یگان‌های شهر تهران توزيع گرديد. که در نهایت تعداد 358 پرسشنامه، توسط SPSS آناليز گرديد. نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین این دو متغیر اصلی پژوهش، در سطح معناداری 01/0 ، برابر با 646/0 می‌باشد. با توجه به مثبت بودن آن، لذا فرضیه اصلی پژوهش مورد تایید قرار گرفته شد. لذا می‌توان نتیجه گرفت که بین دو متغیر اصلی پژوهش ، رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی در صورت افزایش ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا، میزان رضایت مشتریان آن نیز افزایش خواهد یافت. آماره‌های توصیفی پژوهش، بیانگر آن است که اولویت بندی ابعاد رضایت مشتری،به ترتیب شامل، معیار‌های حمایت از مشتری، اخلاق و روابط، كيفيت واقعي محصول، محیط و هزینه می‌باشد. همچنین اولویت بندی ابعاد ارزش ویژه برند نیز، به ترتیب شامل، معیار‌های آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند می‌باشد. ضمناً تمامی فرضیه‌های فرعی پژوهش، با اتکا به نتایج حاصله، مورد تایید قرار گرفتند. یافته‌های حاصل از ویژگی‌های جمعیت شناختی پژوهش با ابعاد رضایت مشتری و ارزش ویژه برند نیز قابل تامل و ملاحظه می‌باشد. نتایج حاصل از جداول رگرسیون، مقدار R2 را برابر 380/0 گزارش می‌نمایند، این بدان معنی است که رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود 38% از کل تغییرات رضایت مشتری را توجیه می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیر‌هاست.

فهرست :

چکیده

مقدمه

ادبیات موضوعی پژوهش

آگاهی از برند

کیفیت ادراک شده خدمات

وفاداری به برند

تداعی برند یا برداشت از برند

هدف پژوهش

متغیر‌های پژوهش

فرضیه های پژوهش

روش اجرای پژوهش

یافته‌های پژوهش

نتیجه‌گیری

پیشنهادات

منابع و مآخذ

 


مبلغ واقعی 38,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 32,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

*****طراحی و پشتیبانی: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما