چکیده:
در عصر حاضر هر چند که به امر آموزشهاي ضمن خدمت به سبب تحولات سريع جوامع و نياز سازمانها به انطباق فرد بر آنها بها مي دهند، ولي تحقيقات کمي مبتني بر تاثير آموزشهاي ضمن خدمت مخصوصا در ميزان کارايي و عملکرد مديران صورت گرفته است. در اين مقاله محققين برآنند که يافته هاي تاثير اين آموزشها را بر ميزان کارايي و بهره وري مديران را بررسي نمايند. جامعه آماري در اين تحقيق مديران و معلمان مرد شهر مشهد بوده و نتايج زير بدست آمده است: 1- مديران آموزش ديده در برقراري روابط انساني و ايجاد محيطي صميمي نسبت به مديران آموزش نديده از ديدگاه معلمان عملکرد بهتري داشته و اثربخش تر مي باشند. 2- مديران آموزش ديده در زمينه هاي «اهميت دادن به آموزش کارکنان» داراي عملکرد بهتري بوده و کارايي بيشتري دارند. 3- مديران آموزش ديده در زمينه «استقبال از تغييرات و نوآوريها در سازمان» عملکرد بهتري دارند. 4- مديران آموزش ديده در زمينه «اعتماد به نفس در انجام امور» نسبت به مديران آموزش نديده از عملکرد بالاتري برخوردارند. 5- مديران آموزش ديده در زمينه «رعايت شرح وظايف شغلي نسبت به مديران آموزش نديده از ديدگاه معلمان داراي عملکرد بهتري مي باشند.
مبلغ واقعی 53,400 تومان 15% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 45,390 تومان
برچسب های مهم