بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

دانلود انواع پایان نامه ،تحقیق،مقاله و پروژه های دانشجویی و سورس کد های برنامه نویسی

شیمی

مهندسی کامپیوتر

اقتصاد

مکانیک

ادبیات فارسی

برق

خودرو

پزشکی و سلامت

زمین شناسی

تغذیه

کامپیوتر

فایل های آموزشی

مکانیک

تاسیسات

مدیریت و اصول سرپرستی

کسب درامد از اینترنت

الاهیات و معارف اسلامی

علوم اجتماعی

روانشناسی

مدیریت

حسابداری

اقتصاد

ریاضی

فیزیک

شیمی

زیست شناسی

تربیت بدنی

آمار

کشاورزی و منابع طبیعی

معماری

متالوژی

عمران

صنایع

تاسیسات

صنایع غذایی

شهر سازی

حقوق

تربیت بدنی و علوم ورزشی

پزشکی

حسابداری

صنایع

کشاورزی و منابع طبیعی

مهندسی شیمی

رشته عمران

زبان و ادبیات

فیزیک

سورس پروژه های برنامه نویسی

علوم تربیتی و روانشناسی

طرح های لایه باز فتوشاپ

برق

گزارش کارآموزی

اتوکد AutoCad

کارآفرینی

کامپیوتر

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از خرید و یا پشتیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2954
  • بازدید دیروز : 11061
  • بازدید کل : 3212068

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار‎ (تعداد صفحات 38)با قیمت استثنایی


دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار‎ (تعداد صفحات 38)با قیمت استثنایی

اهمیت ارتباطات برای انسان ها ، سازمان ها و کشورها از گذشته بیشتر شده است. ارتباط توده ای با مشتریان در سازمان ها جای خود را به ارتباطات تک به تک داده است و تمامی کارکنان سازمان ها برای بهبود فعالیت های خود و سازمانشان بایستی اصول ارتباطات و مشتری مداری را درک کنند و بکار گیرند زیرا چنانچه کارکنان مبانی و اصول ارتباطات اجتماعی را ندانند نمی توانند منافع دو طرفه را مراعات نمایند. در بازار رقابت، دلیل محوریت مشتری، افزایش درآمد و کسب سود است. در حوزه خدمات دولت‌ها، مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع با الزام قانونی، بخشنامه یا صدور دستورالعمل مورد توجه قرار گرفته است. در حالی‌که در عرصه فروش کالا و ارایه خدمات انحصاری که امروزه به فراوانی در تعاملات اجتماعی وجود دارد، ضرورت مشتری‌مداری، کرامت انسانی و انگیزه‌های معنوی است. ضرورتی که غفلت از آن، کرامت انسانی عرضه‌کنندگان را مخدوش می‌کند.

فهرست :

مفهوم مشتری

انواع نگرش به مشتری

انواع مشتری

مشتریان چه نوع نرم افزاری میخواهند؟

نیازهای مشتریان

راههای تقویت مشتری مداری در شرکت ها

قانون طلایی مشتری مداری

مشتری داور طلایی و نامرئی

روشهای جذب مشتری

تبلیغات و اطلاع رسانی

شکایان ارزانترین راه شناختن مشتریان

مدیریت خدمات مشتری

هزینه از دیدگاه مشتری

ارزش مشتری


مبلغ واقعی 83,600 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 71,060 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

*****طراحی و پشتیبانی: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما