بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

دانلود انواع پایان نامه ،تحقیق،مقاله و پروژه های دانشجویی و سورس کد های برنامه نویسی

شیمی

مهندسی کامپیوتر

اقتصاد

مکانیک

ادبیات فارسی

برق

خودرو

پزشکی و سلامت

زمین شناسی

تغذیه

کامپیوتر

فایل های آموزشی

مکانیک

تاسیسات

مدیریت و اصول سرپرستی

کسب درامد از اینترنت

الاهیات و معارف اسلامی

علوم اجتماعی

روانشناسی

مدیریت

حسابداری

اقتصاد

ریاضی

فیزیک

شیمی

زیست شناسی

تربیت بدنی

آمار

کشاورزی و منابع طبیعی

معماری

متالوژی

عمران

صنایع

تاسیسات

صنایع غذایی

شهر سازی

حقوق

تربیت بدنی و علوم ورزشی

پزشکی

حسابداری

صنایع

کشاورزی و منابع طبیعی

مهندسی شیمی

رشته عمران

زبان و ادبیات

فیزیک

سورس پروژه های برنامه نویسی

علوم تربیتی و روانشناسی

طرح های لایه باز فتوشاپ

برق

گزارش کارآموزی

اتوکد AutoCad

کارآفرینی

کامپیوتر

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از خرید و یا پشتیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 435
  • بازدید دیروز : 1264
  • بازدید کل : 3216297

دانلود تحقیق د رمورد تحول در شناخت درآمد-تعداد صفحات 19 ص-فرمت word ورد


دانلود تحقیق د رمورد تحول در شناخت درآمد-تعداد صفحات 19 ص-فرمت word ورد

دانلود تحقیق د رمورد تحول در شناخت درآمد-تعداد صفحات 19 ص-فرمت word ورد

جهان جديد و هوشمند تراشه‌هايRFID

جولاي 2006 – سالها قبل Kaching يك دفتر ثبت نقدي كه از نظر شناسايي زمان درآمد مناسب بود علامتگذاري و مشخص نمود. با ورود تراشه‌هاي تشخيص فركانس راديويي (RFID) شناخت درآمد در آينده ممكن است تنها با يك بيپ Beep صورت گيرد.

پيشرفت در تكنولوژي، مانند تراشه‌هاي RFID بوسيله FASB در چارچوب مفهومي مشخص شده بود. در بيانيه شماره 5 حسابداري مالي «شناخت و اندازه گيري در صورتهاي مالي واحدهاي تجاري» آمده كه «شناخت ضوابط و رهنمودها در اين بيانيه بطور كلي بر پايه رويه‌هاي جاري و بدون توجه تغييرات اصلاحي است. بسته آنها نبايستي از امكان انجام تغييرات آينده به عنوان رويه معمول بهره ببرند. FASB قصد دارد تغييرات بعدي كه بصورت تدريجي اتفاق مي‌افتد راه تكاملي براي تغييرات مشخص شده قبلي شود.

ديدگاه FASB در مورد تغييرات «تدريجي – تكاملي» در مورد بعضي زمانها نظير توليد كامپيوترهاي شخصي IBM نوشته شده است. چه چيزي بررسي گرديده كه زمان مانند تكامل تغيير مي‌كند و امروز به شكل فضاي مارپيچي نور پيدا كرده است. شناخت درآمد ممكن است در جهان امروزه منتظر حركت و تغيير به صورت سريع باشد.

تراشه‌هاي RFID

اين تراشه‌ها انتقال دهنده‌هاي ذره‌اي هستند كه در يك زمان بسيار كوتاه داده‌ها را منتشر نمايند به نوعي تنها در عرض چند فوت چنانچه يك تراشه يك قسمت مخصوص خواننده را عبور مي‌دهد. اطلاعات روي تراشه ثبت شده و به يك كامپيوتر انتقال پيدا مي‌كند. در حالي كه مي‌تواند موارد ديگري نظير مكان تراشه، و ماهيت اقلامي كه به آن ضميمه شده يا به عبارت ديگر به آن الصاق گرديده را منتقل نمايند. تراشه‌هاي RFID يك مزيت نسبت به بار كد دارند و آن اينكه باركد به آساني صدمه ديده و از كار مي‌افتد.

در سال 2004، فروشگاههاي وال مارت اعلام كرد كه با همكاري هشت فروشنده بزرگ اقدام به تست تراشه‌هاي RFID در تعداد محدودي از امكانات خود نموده است. شركت براي رهايي از نسبت آن به عنوان «دوران جديد در مديريت زنجيره ملزومات» فشار مي‌آورد. بر طبق گفته وال مارت تكنولوژي تراشه‌هاي RFID يك خرده فروش را قادر مي‌سازد تا موارد شخصي از يك محصول را تعيين كند مثل تاريخ انقضا و ساير داده‌هاي مهم در مورد هر واحد محصول (بار كد به خرده فروش اجازه مي‌دهد تا اطلاعات را در مورد يك محصول بداند نه در مورد يك واحد آن) اين تراشه‌ها همچنين قادر به تعيين چندين نوع متفاوت محصول در يك پالت حمل كالا هستند.

يك پالت در حال رسيدن از يك مركزتوزيع مي‌تواند بطور اتوماتيك خوانده شود همچنانكه از وسيله نقليه تحويل دهنده انتقال يافت. جعبه‌هاي تكي بر روي پالتها پس از بيان مركز توزيع حركت داده مي‌شود و دوباره نوع آن تعيين ميشود و سپس آنها بارگيري شده و جهت حمل به بازارهاي خرده فروشي آماده ميشوند. نهايتاً، سطح موجوديهاي فروشگاه بطور اتوماتيك به روز مي‌شود.


مبلغ واقعی 37,500 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 33,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 611

برچسب های مهم

*****طراحی و پشتیبانی: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما