بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

دانلود انواع پایان نامه ،تحقیق،مقاله و پروژه های دانشجویی و سورس کد های برنامه نویسی

شیمی

مهندسی کامپیوتر

اقتصاد

مکانیک

ادبیات فارسی

برق

خودرو

پزشکی و سلامت

زمین شناسی

تغذیه

کامپیوتر

فایل های آموزشی

مکانیک

تاسیسات

مدیریت و اصول سرپرستی

کسب درامد از اینترنت

الاهیات و معارف اسلامی

علوم اجتماعی

روانشناسی

مدیریت

حسابداری

اقتصاد

ریاضی

فیزیک

شیمی

زیست شناسی

تربیت بدنی

آمار

کشاورزی و منابع طبیعی

معماری

متالوژی

عمران

صنایع

تاسیسات

صنایع غذایی

شهر سازی

حقوق

تربیت بدنی و علوم ورزشی

پزشکی

حسابداری

صنایع

کشاورزی و منابع طبیعی

مهندسی شیمی

رشته عمران

زبان و ادبیات

فیزیک

سورس پروژه های برنامه نویسی

علوم تربیتی و روانشناسی

طرح های لایه باز فتوشاپ

برق

گزارش کارآموزی

اتوکد AutoCad

کارآفرینی

کامپیوتر

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از خرید و یا پشتیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 738
  • بازدید دیروز : 1599
  • بازدید کل : 3186537

تحقیق د رمورد استراتژی سه جانبه -تعداد صفحات 20ص


تحقیق د رمورد استراتژی سه جانبه  -تعداد صفحات 20ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

 

مقدمه

رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، مشكلات زيادي براي بسياري از صنايع فراهم آورده است. توليدكنندگان صنايع براي ماندن در صحنه رقابت، بايد راهكارهايي براي تطبيق خود با تغييرات بيابند. سازمانها امروز از حالت وظيفه اي خارج شده‌اند و به صورت مشارکتي درآمده‌اند. امروز در بازاريابي با مفهوم زير صفر روبرو هستيم. يعني زمان خريد‌، زمان ستاد براي توليد کالاي سفارش داده شده، بازخورد مشتري به عرضه کننده کالا و همه موارد ديگر از اين دست، بايد به سمت صفر ميل کنند. ترکيب اين عوامل است که مزيت نسبي کشور را تشکيل مي دهد.

استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد.

استراتژی های رقابتی

اولين تهديدهاي رقابت خودمان هستيم. زماني که در اوج هستيم، از خود غافليم و در نتيجه خودمان را نمي‌بينيم.

با بيان اين نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غير رقابتي به جامعه نيمه رقابتي و سرانجام رقابتي است به تشريح 8 نوع استراتژي رقابتي پرداخت. اين 8 استراتژي عبارتند از:

استراتژي بازاريابي يکپارچه (Integration Marketing)

بازاريابي يکپارچه عبارت است از ادغام، هم افزايي، همياري مجموعه عوامل ابزاري و رفتاري پراکنده در بازاريابي براي دستيابي به نتايج بيشتر و بهتر.

عوامل موثر در بازاريابي يکپارچه عبارتند از:

_ مديريت تعاملي

_ سيستم ارتباطات و اطلاعات

_ همبستگي در درون سازمان

2. استراتژي بازاريابي شبکه‌اي (network Marketing)

بازاريابي شبکه‌اي عبارت است از شناخت، ايجاد، عضويت و تقويت انواع شبکه‌ها براي استفاده از انواع مزيتهاي خود به منظور گسترش فرصتها، پاسخگويي به انتظارات و بهبود دستاوردها.

عوامل موثر اين استراتژي عبارتند از:

_ مديريت شبکه

_ همکاري و سازگاري

_ هماهنگي گروهي

_ فرهنگ شبکه

3-استراتژي بازاريابي گذار (Transition Marketing)

بازاريابي گذار، مديريت تغيير و تحول براي گذار از بازاريابي جاري و موجود به بازاريابي آينده و مطلوب جهت ماندگاري در صحنه رقابت تعريف مي شود.

عوامل زير بر استراتژي بازاريابي گذار موثر هستند:

آشنايي با مديريت تحول

آشنايي با مميزي


مبلغ واقعی 33,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 29,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 631

*****طراحی و پشتیبانی: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما