بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

دانلود انواع پایان نامه ،تحقیق،مقاله و پروژه های دانشجویی و سورس کد های برنامه نویسی

شیمی

مهندسی کامپیوتر

اقتصاد

مکانیک

ادبیات فارسی

برق

خودرو

پزشکی و سلامت

زمین شناسی

تغذیه

کامپیوتر

فایل های آموزشی

مکانیک

تاسیسات

مدیریت و اصول سرپرستی

کسب درامد از اینترنت

الاهیات و معارف اسلامی

علوم اجتماعی

روانشناسی

مدیریت

حسابداری

اقتصاد

ریاضی

فیزیک

شیمی

زیست شناسی

تربیت بدنی

آمار

کشاورزی و منابع طبیعی

معماری

متالوژی

عمران

صنایع

تاسیسات

صنایع غذایی

شهر سازی

حقوق

تربیت بدنی و علوم ورزشی

پزشکی

حسابداری

صنایع

کشاورزی و منابع طبیعی

مهندسی شیمی

رشته عمران

زبان و ادبیات

فیزیک

سورس پروژه های برنامه نویسی

علوم تربیتی و روانشناسی

طرح های لایه باز فتوشاپ

برق

گزارش کارآموزی

اتوکد AutoCad

کارآفرینی

کامپیوتر

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از خرید و یا پشتیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 118
  • بازدید دیروز : 1754
  • بازدید کل : 3154114

اثر شیوه ی تمرین با وزنه و ماکزس بر روی عوامل آمادگی جسمانی-حرکتی (انعطاف پذیری) والیبالیست های زن (فرمت Word ورد و همراه با پاورپوینت ppt)


اثر شیوه ی تمرین با وزنه و ماکزس بر روی عوامل  آمادگی جسمانی-حرکتی (انعطاف پذیری) والیبالیست های زن   (فرمت Word ورد و  همراه با پاورپوینت ppt)

 چکیده:

هدف اصلی تحقیق حاضر، تعیین اثر شیوه تمرین با وزنه و ماکزس بر انعطاف پذیری والیبالیست های زن شهرستان آبادان بود. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات نیمه تجربی می باشد که در آن روش مقایسه ای استفاده شده است. بدین منظور،33 ورزشکار والیبالیست شهرستان والیبال جهت شرکت در این پژوهش به صورت داوطلبانه انتخاب شدند. شرکت کنندگان به صورت هدفمند در سه گروه تجربی ویک گروه کنترل قرار گرفتند. شاخص انعطاف پذیری، قبل و پس از شش هفته برنامه تمرینی در گروه های تجربی و گروه کنترل اندازه گیری شدند. جهت بررسی طبیعی بودن توزیع داده­ها از آزمون کلوموگروف اسمیرنوف استفاده شد. تحلیل کواریانس (ANCOVA) جهت مقایسه سه گروه استفاده شد. لازم به توضیح است تمامی تحلیل­ها در سطح 05/0≥p و با استفاده از نرم­افزار آماری SPSSنسخه 22 انجام شد. همچنین از نرم افزار اکسل 2013 برای رسم جداول استفاده گردید. با توجه به نتایج پژوهش حاضر می توان بیان کرد که تمرینات ماکزس سبب بهبود انعطاف پذیری می شود. همچنین تفاوت معنی داری میان مزایای تمرین ماکزس نسبت به تمرین پلایومتریک و تمرین با وزنه در بهبود شاخص های آمادگی جسمانی، حرکتی وجود ندارد.

 مقدمه:

مزایایی علم تمرین در سال های اخیر، شگفت انگیز بوده است و بهبود آمادگی جسمانی بخش مهمی از توسعه این علم را نمایان کرده است(نجف زاده و همکاران،2014). به طوری که امروزه آمادگی جسمانی یکی از مهمترین نیازهای ورزشکاران می باشد.شاخصه های آمادگی جسمانی ورزشکاران بسیار مهم هستند، زیرا آثار قابل ملاحظه ای بر مهارت بازیکنان و تاکتیک های تیمی دارند. از میان رشته های ورزشی بازی های توپی نیازمند فعالیت های بیشینه تکراری مانند پرش و جابجایی های سریع هستند. از اینرو بازیکنان رشته های توپی برای دست یابی به اجرای موفقیت آمیز در سطح رقابتی باید به سطوح بالای آمادگی جسمانی دست یابند از میان رشته های توپی، بازی والیبال یکی از فعال ترین و مهیج ترین ورزش های توپی است.بنابر این، به کار گیری مناسبت ترین روش تمرینی مهم ترین عملی است که باید توسط مختصصان رشته های ورزشی


مبلغ قابل پرداخت 47,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

*****طراحی و پشتیبانی: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما