بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود تحقیق و مقاله

دانلود انواع پایان نامه ،تحقیق،مقاله و پروژه های دانشجویی و سورس کد های برنامه نویسی

شیمی

مهندسی کامپیوتر

اقتصاد

مکانیک

ادبیات فارسی

برق

خودرو

پزشکی و سلامت

زمین شناسی

تغذیه

کامپیوتر

فایل های آموزشی

مکانیک

تاسیسات

مدیریت و اصول سرپرستی

کسب درامد از اینترنت

الاهیات و معارف اسلامی

علوم اجتماعی

روانشناسی

مدیریت

حسابداری

اقتصاد

ریاضی

فیزیک

شیمی

زیست شناسی

تربیت بدنی

آمار

کشاورزی و منابع طبیعی

معماری

متالوژی

عمران

صنایع

تاسیسات

صنایع غذایی

شهر سازی

حقوق

تربیت بدنی و علوم ورزشی

پزشکی

حسابداری

صنایع

کشاورزی و منابع طبیعی

مهندسی شیمی

رشته عمران

زبان و ادبیات

فیزیک

سورس پروژه های برنامه نویسی

علوم تربیتی و روانشناسی

طرح های لایه باز فتوشاپ

برق

گزارش کارآموزی

اتوکد AutoCad

کارآفرینی

کامپیوتر

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از خرید و یا پشتیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1673
  • بازدید دیروز : 868
  • بازدید کل : 3153915

دانلود مقاله پیرامون سيستم سوخت رساني انژكتوري بنزيني


دانلود مقاله پیرامون سيستم سوخت رساني انژكتوري بنزيني

عنوان مقاله : سيستم سوخت رساني انژكتوري بنزيني

قالب بندی : Word

تعداد صفحات 11

 

شرح مختصر : مي توان گفت كه موتور كاربراتوري به نمونه انژكتوري برتري و ارجعيت دارد. ولي عدم استفاده از كاربوراتور و انتخاب انژكتور توسط آلماني ها به اين دليل بود كه استفاده از كاربوراتور در هواپيما در مناطق نامناسب تمايل زياد به توليد يخ دارد و همچنين امتياز ديگر انواع انژكتوري تاثير ناپذير بودن عملكرد آن در حين انجام مانورهاي جنگي خطرناك بود. تبديل يك سيستم انژكسيون ديزل به سيستمي كه بنزين استفاده كند كاري بس مشكل است چون سوخت گازوييل كه يك روغن سبك وزن مي باشد باعث مي شود كه نوعي روغنكاري بين پمپ ها و سيلندرهاي سيستم انژكتوري انجام شود. در مقابل، بنزين سوختي بي نهايت خشك است و به طور كلي فاقد هر گونه قابليت روغنكاري مي باشد. بنابراين در تبديل از گازوييل به بنزين نياز به يك تحقيق بسيار دقيق در زمينه فلزهاي مورد استفاده در ساختمان پيستون ها و سيلندرها دارد كه نتيجه چنين عملي گران شدن هزينه ساخت مي باشد. تزريق سوخت بنزين در موتورهاي جرقه اي بيشتر در مانيفولد هوا يا روي سوپاپ ورودي و بندرت در داخل سيلند انجام مي شود. اين مقاله به بررسي سيستم هاي تزريق سوخت بنزين در موتورهاي جرقه اي پرداخته است كه از ديرباز مورد توجه سازندگان خودرو بوده است و در اين راستا فعاليتهاي زيادي انجام شده است كه منجر به توليد انواع سيستمهاي سوخت رساني بنزيني انژكتوري Jetronic شده است.

فهرست مطالب این مقاله :

سيستم هيل بورن

سيستم روچستر

واحد اندازه گير هوا

شرح كامل سيستم K-Jetronic

قسمت كنترل سوخت ارسالي به انژكتورها

انژكتورها

اجزاء تشكيل دهنده سيستم K-Jetronic

سيستم سوخت رساني KE-Jetronic

اجزاء سيستم KE-Jetronic

سوپاپ استارت سرد Bosch در سيستم K و KE-Jetronic

دستگاه اندازه گير هوا

طريقه پاشش انژكتورها در سيستم L-Jetronic

حسگر فشار سنج هوا

دستگاه اندازه گير دبي هوا

واحد انژكتور

 


مبلغ واقعی 42,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 38,160 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 989

*****طراحی و پشتیبانی: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما