دانلود مقاله و تحقیق در مورد نگاهي به استراتژي هاي شركت هاي الكتريكی-تعداد صفحات 38 ص-فرمت word ورد
دراين مقاله با ارائه مدلي ، ابتدابا توجه به عوامل خارجي و داخلي به تعيين موقعيت فعلي شرکت در کسب و کار خود به کمکماتريسعوامل داخلي وخارجي اقدام مي نمائيم . تعيين موقعيت فعلي شرکت مي تواند توانمندي داخلي و فرصتهاي جذاب را براي توسعه مشخص نمايد . فهرست محصولات ممکن و جذاب را بر اساس مدل پنجنيروي پورتر تعيين و براي انتخاباستراتژيمناسب براي توسعه ازمدل انسوف که استراتژيهاي مختلفي را براي توسعه بازار و محصولات ارائه مي کند بهرهگرفته و از ديدگاه خبرگان صنعت ، مديران شرکت و عاملين فروش شرکت در نظرسنجي هااستفاده مي کنيم;در پايان با معيارهاي ارائه شده توسط هابربرگ براي تستاستراتژي، بعنوان فيلتر ،استراتژينهايي انتخاب ميگردد .
فهرست:
مقدمه
مدل هاي تدويناستراتژي
استراتژي هاي بكاربرده شده در شركت صنام
انتخاباستراتژيمناسب براي توسعهبازار شرکتصنام
تسـتاستراتژيانتخاب شده
نقاط ضعف شرکت صنايعصنامالکترونيک
فهـرست فرصت ها
فهرست تهديدها
حريم استراتژي ها
ارزيابي ديدگاهها و انتخاب اولويتنهايي استراتژيها
نگاهي اجمالي به استراتژي هاي شركت هاي الكتريكي
مبلغ واقعی 37,800 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 34,020 تومان
برچسب های مهم